Zoek een adviseur

Heb ik een adviseur nodig?

U heeft bijna altijd een adviseur nodig, zowel bij nieuwe hypotheken als bij bestaande hypotheken.

Nieuwe hypotheken worden namelijk niet rechtstreeks verstrekt. U kunt een nieuwe Philips Pensioenfonds-hypotheek alleen aanvragen via geselecteerde adviseurs, wij mogen u helaas geen advies geven over uw hypotheek. Voor een nieuwe Philips Pensioenfonds-hypotheek gaat u naar:

Ook als u al klant bent van Philips Pensioenfonds Hypotheken kunt u financiële wijzigingen alleen via een adviseur aanvragen. Denk hierbij aan het aanpassen van een hypotheekvorm of een ontslag uit hoofdelijke aansprakelijkheid bij echtscheiding. Voor financiële wijzigingen waarbij u geen nieuwe hypotheek nodig heeft, mag u zelf een adviseur kiezen. De adviseur moet ingeschreven staan in het register van de AFM met een vergunning om te mogen adviseren over hypotheken. U kunt het register raadplegen op de AFM-website

Advieskosten

Philips Pensioenfonds brengt geen afsluit- of administratiekosten in rekening. Uw adviseur maakt zelf afspraken met u over de kosten voor het advies.

Hiervoor kunt u wel rechtstreeks bij Philips Pensioenfonds Hypotheken terecht

Ook al heeft u bijna altijd een adviseur nodig, er zijn situaties dat u direct contact kunt opnemen met Philips Pensioenfonds Hypotheken. Om u een handje te helpen staan hieronder enkele gevallen waarbij wij u rechtstreeks kunnen helpen:

  • Informatie over het toepassen van de voorwaarden, als u bijvoorbeeld een extra aflossing wilt doen of een berekening van de aflossingsvergoeding wilt ontvangen. Meer over vervroegd aflossen leest u hier.
  • Het doorgeven van niet-financiële wijzigingen, zoals het doorgeven van een nieuwe incassorekening of het overlijden van uw partner.
Boven