Veelgestelde vragen inlogomgeving

Snel iets weten over de inlogomgeving?

Vraag & Antwoord

 

  • Wat zijn de mogelijkheden van de inlogomgeving?

    U kunt op elk gewenst moment inloggen bij mijn.philipspensioenfonds-hypotheek.nl. U heeft dan direct inzicht in de actuele stand van uw hypotheek. Of u kunt direct extra aflossen op uw hypotheek via iDEAL. Daarnaast kunt u gemakkelijk een gewijzigd rekeningnummer doorgeven of een declaratie indienen als u een bouwdepot heeft.

    Inloggen

    Voorbeeld inlogomgeving overzicht Uw HypotheekVoorbeeld 'Overzicht - Uw hypotheek' in de persoonlijke inlogomgeving

  • Ik kan (nog) geen profiel aanmaken, waarom niet?

    Alleen met een brief kunt u een profiel aanmaken. Nieuwe klanten krijgen na de eerste incasso de brief met de uitnodiging om een profiel aan te maken. Bestaande klanten hebben allemaal een brief gekregen.

    Bent u klant en heeft u de brief al ontvangen? Klik dan rechtsboven op 'inloggen' om u te registreren of om direct in te loggen.

    Wilt u meer informatie over de inlogomgeving of bent u de brief kwijtgeraakt? Neem dan contact met ons op.

  • Ik ben mijn brief kwijtgeraakt, wat nu?

    Alleen met een brief kunt u een profiel aanmaken. Bent u uw brief kwijtgeraakt? Geen probleem. Neem even contact met ons op, dan sturen wij u een nieuwe brief toe. 

  • Heb ik een 06-nummer nodig voor de inlogomgeving?

    Ja, u heeft een mobiel telefoonnummer nodig om in te loggen bij uw persoonlijke inlogomgeving. Wij vinden het belangrijk dat uw gegevens veilig zijn, daarom kunt u alleen inloggen via twee stappen:

    1. Voer uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord in
    2. Voer de inlogcode in, die u op het doorgegeven 06-nummer per sms ontvangt

    Via deze twee stappen logt u altijd gemakkelijk en veilig in wanneer het u uitkomt en kunt u rustig uw hypotheek bekijken of een wijziging doorvoeren.

Boven