Snel iets weten over de inlogomgeving?
Vraag & Antwoord
U kunt op elk gewenst moment inloggen bij mijn.philipspensioenfonds-hypotheek.nl. U heeft dan direct inzicht in de actuele stand van uw hypotheek. Of u kunt direct extra aflossen op uw hypotheek via iDEAL. Daarnaast kunt u gemakkelijk een gewijzigd rekeningnummer doorgeven of een declaratie indienen als u een bouwdepot heeft.
Voorbeeld 'Overzicht - Uw hypotheek' in de persoonlijke inlogomgeving
De inlogomgeving wordt gefaseerd uitgerold. Alleen met een brief kunt u een profiel aanmaken. Nieuwe klanten krijgen na de eerste incasso de brief met de uitnodiging om een profiel aan te maken.
Van de bestaande klanten krijgt in april eerst een beperkt aantal klanten de brief om hun persoonlijke omgeving te activeren. Deze klanten vragen wij hun ervaringen en suggesties te delen, zodat we de inlogomgeving waar nodig al kunnen aanscherpen. Vervolgens nodigen we alle klanten uit. Nog in de eerste helft van dit jaar bieden we al onze klanten de mogelijkheid om een profiel aan te maken.
Bent u klant en heeft u de brief al ontvangen? Klik dan rechtsboven op 'inloggen' om u te registreren of om direct in te loggen.
Wilt u meer informatie over de inlogomgeving of bent u de brief kwijtgeraakt? Neem dan contact met ons op.
Alleen met een brief kunt u een profiel aanmaken. Bent u uw brief kwijtgeraakt? Geen probleem. Neem even contact met ons op, dan sturen wij u een nieuwe brief toe.
Ja, u heeft een mobiel telefoonnummer nodig om in te loggen bij uw persoonlijke inlogomgeving. Wij vinden het belangrijk dat uw gegevens veilig zijn, daarom kunt u alleen inloggen via twee stappen:
Via deze twee stappen logt u altijd gemakkelijk en veilig in wanneer het u uitkomt en kunt u rustig uw hypotheek bekijken of een wijziging doorvoeren.